Ostrołęka – atrakcje i wydarzenia
Inspektor
Data publikacji: 2023-09-01
Firma: Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
Miejsce pracy: mazowieckie / Ostrołęka
Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Inspektor
Miejsce pracy: Ostrołęka
Ogłoszenie o naborze Nr 125926
Warunki pracy
- Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania-
- praca z wykorzystaniem urządzeń elektrycznych: komputer, drukarka, niszczarka, kserokopiarka
- Miejsce i otoczenia organizacyjno-techniczne stanowiska pracy
- oświetlenie naturalne i sztuczne
- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy
- wymuszona pozycja ciała
Zakres zadań
- Obsługa kancelaryjno-administracyjna sekretariatu kierownictwa KMP w Ostrołęce
- Nadzór na sekretariatami komórek organizacyjnych Komendy i Komisariatu
- Prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej dla komórek organizacyjnych nie posiadających sekretariatów
- Kompletowanie i przedkładanie dokumentów oraz korespondencji do podpisu Komendanta, I Zastępcy Komendanta i Zastępcy Komendanta
- Organizacja i protokołowanie odpraw i narad Komendanta
- Prowadzenie ewidencji pism wpływających i wychodzących z jednostki
- Przygotowywanie i obsługiwanie spotkań z interesantami i gośćmi
- Obsługa Policyjnej Poczty Elektronicznej Komendanta Miejskiego Policji
- Redagowanie pism na polecenie Komendanta
- Rozdział korespondencji zgodnie z dekretacją Komendanta, I Zastępcy Komendanta i Zastępcy Komendanta
- Rozliczanie wykazów przesyłek poczty specjalnej i poleconej
- Wprowadzanie do systemu „poczta specjalna” przesyłek z komórek organizacyjnych oraz Komisariatu Policji i Posterunków Policji
- Archiwizowanie dokumentacji będącej na stanie sekretariatu
- Codzienna obsługa, konserwacja oraz czyszczenie wszelkich urządzeń będących na wyposażeniu sekretariatu Komendanta, w tym pomieszczenia socjalnego
- Zaopatrywanie w artykuły spożywcze w zakresie niezbędnym dla zapewnienia realizacji funkcji reprezentacyjnej Komendanta
- Przestrzeganie zarządzeń i wytycznych pracy kancelaryjnej
- Powielanie dokumentów
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: doświadczenia zawodowego
- poświadczenie bezpieczeństwa do informacji niejawnych o klauzuli POUFNE lub pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- znajomość zasad i trybu wykonywania czynności oraz obiegu dokumentacji jawnej w sekretariatach urzędów
- dyspozycyjność
- samodzielność, asertywność
- komunikatywność
- systematyczność
- umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych
- w służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub późniaj. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenia lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
- terminowość
- umiejętność pracy w zespole
- dokładność