Ostrołęka – atrakcje i wydarzenia
Inspektor
Data publikacji: 2025-02-02
Firma: Komenda Miejska Policji w Ostrołęce
Miejsce pracy: mazowieckie / Ostrołęka
Komendant Miejski Policji poszukuje kandydatówkandydatek na stanowisko:
Warunki pracy
Praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym. Oświetlenie naturalne i sztuczne, wymuszona pozycja ciała - siedząca. Stanowisko pracy wyposażone w telefon, drukarkę, komputer oraz monitor ekranowy - czas pracy przy monitorze powyżej połowy dobowego czasu pracy.
Stanowisko pracy w Wydziale Zaopatrzenia usytuowane jest na drugim piętrze w budynku Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce. Budynek jest częściowo dostosowany dla osób z niepełnosprawnościami. W pokoju dwuosobowym, wyposażonym w meble biurowe, sprzęt komputerowy oraz inne urządzenia biurowe.
W budynku znajdują się windy z informajcą głosową. Pomieszczenia sanitarne przystosowane dla osób z niepełnosprawnosciami znajdują się na parterze, I i II piętrze budynku.
Wejście do budynku Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce mieszczącego się przy ul. Korczaka 16 jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnośprawnościami: winda do transportu wózków, brak progów utrudniających poruszanie się osobom z niepełnosprawnościami ruchowymi, odpowiednia szerokość ciągów komunikacyjnych.
Zakres zadań
- Prowadzi ewidencję przyjmowanych i wydawanych materiałów i sprzętu działu kwaterunkowego, p.poż, kulturalno-oświatowego, medycznego, techniki biurowej, szkolno-sportowego, agregatów prądotwórczych, gospodarczego, druków oraz zgłasza potrzeby jednostki w tym zakresie
- Kontroluje dokumenty księgowe pod względem merytorycznym oraz operacje księgowe zgodnie z obowiązującym obiegiem dokumentów KWP z/s w Radomiu w zakresie wykonywanych obowiązków
- Przygotowuje faktury vat w zakresie wykonywanych czynności
- Realizuje zawarte umowy dotyczące czynszów, zużycia wody, gazu, energii elektrycznej i cieplnej oraz wielkości i prawidłowości wykonywanych usług: prowadzi ewidencje oraz monitoruje zużycia energii elektrycznej, energii cieplnej, wody, wywozu nieczystości (wprowadzanie stanu liczników do SRE)
- Wykonuje zadania dotyczących gospodarki nieruchomościami - przygotowuje korespondencję w sprawach dotyczących użytkowania i remontów nieruchomości (zgłaszanie awarii)itp.
- Planuje i zamawia odzież ochronną i środki higieny osobistej dla pracowników Policji
- Opracowuje wnioski na przyjęcie darowizny
- Prowadzi ksiązki obiektów budowlanych i dokonuje w nich zapisów
Wymagania niezbędne
wykształcenie: średniedoświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego praca w administracji
- Poświadczenie bezpieczeństwa do informacji nniejawnych o klauzuli POUFNE lub pisemna zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego
- Znajomość ustawy o Policji oraz ustawy o finansach publicznych
- systematyczność, komunikowanie się, obsługa komputera, interpretacja przepisów, umiejętność pracy w zespole
- W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
Podobne oferty
Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Makowie Mazowieckim
mazowieckie / Maków Mazowiecki
Warunki pracy Praca biurowa w siedzibie Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Makowie Mazowieckim w pomieszczeniu biurowym usytuowanym na...