Ostrołęka – atrakcje i wydarzenia

Specjalista ds. administracji (branża budowlana)

Data publikacji: 2025-05-07

Firma: ELDOR-BUD sp. z o.o.

Miejsce pracy: podlaskie / Łomża

Ogłoszenie numer: 9804760, z dnia 2025-05-07

ELDOR-BUD sp. z o.o.

Firma Eldor-Bud Sp. z o.o. to polska firma rodzinna z ponad 11-letnim doświadczeniem w branży nieruchomości. Wybudowaliśmy oraz przekazaliśmy klientom ponad 280 lokali, kolejnych 640 jest w trakcie projektowania, a planowane inwestycje podwajają tę wartość. Zatrudniamy doświadczonych inżynierów i specjalistów z różnych dziedzin (budownictwo, architektura, prawo), niezbędnych w etapach tak złożonego procesu, jakim jest budowa domu lub budynku wielorodzinnego

Specjalista ds. administracji (branża budowlana)

Miejsce pracy: Łomża

 

Opis stanowiska

  • Przygotowywanie i zarządzanie dokumentacją: przygotowywanie dokumentacji odbiorowej, powykonawczej, prowadzenie i archiwizacja dokumentacji budowy, dystrybucja dokumentów do odpowiednich osób i działów, weryfikacja dokumentacji podwykonawców, przygotowywanie zestawień i raportów na potrzeby projektu, przygotowywanie wniosków i pism do Urzędów, przygotowywanie umów z Podwykonawcami.
  • Zarządzanie reklamacjami: przyjmowanie i rejestrowanie reklamacji, planowanie i organizacja procesu usuwania usterek, przekazywanie zadań związanych z usuwaniem usterek do odpowiednich ekip lub podwykonawców, monitorowanie postępu prac i weryfikowanie terminowości ich wykonania.
  • Wsparcie Kadry Zarządzającej: konsultacje z projektantami i specjalistami, przygotowywanie zapytań technicznych i zbieranie ofert, wykonywanie innych poleceń Kadry Zarządzającej związanych z realizacją inwestycji.
  • Kontakt z Podwykonawcami i Dostawcami: utrzymywanie kontaktu z podwykonawcami i dostawcami materiałów, weryfikacja faktur i rozliczeń, monitorowanie terminowości dostaw.

Wymagania

  • Wykształcenie średnie/wyższe, preferowane z zakresu administracji lub budownictwa. 
  • Doświadczenie w pracy biurowej w branży budowlanej - praca na podobnym stanowisku min. 2 lata
  • Znajomość podstaw procesów budowlanych - mile widziana.
  • Umiejętność formułowania wniosków i pisania pism oraz umów i zleceń.
  • Umiejętność pracy z dokumentami i komputerem (Excel, Word, e-mail).
  • Dobra organizacja pracy, samodzielność i komunikatywność. 
  • Profesjonalizm, zaangażowanie oraz wysokie poczucie odpowiedzialności
  • Prawo jazdy kat. B

Oferujemy

  • Pracę pełną wyzwań w przyjaznym środowisku.
  • Udział w projektach rozwojowych.
  • Pełne wsparcie we wdrożeniu do obowiązków.
  • Stabilność zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę,
  • Możliwość awansu i rozwoju.
  • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Podobne oferty

wczoraj

Powiatowy Urząd Pracy w Przasnyszu

mazowieckie / Przasnysz

Przygotowywanie wniosków do urzędów, kontakt telefoniczny i osobisty z przedstawicielami jednostek publicznych, analizaowanie potrzeb firmy w zakresie...

Więcej informacji
2025-04-23

Powiatowy Urząd Pracy w Przasnyszu

mazowieckie / Przasnysz

Przygotowywanie wniosków do urzędów, kontakt telefoniczny i osobisty z przedstawicielami jednostek publicznych, analizaowanie potrzeb firmy w zakresie...

Więcej informacji
2025-04-22

Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej

mazowieckie / Ostrów Mazowiecka

Zapoznanie się z programem komputerowym, rozkładanie pism i zwrotnych potwierdzeń odbioru do akt, skanowanie korespondencji, przygotowanie i wysyłka...

Więcej informacji
2025-04-18

Powiatowy Urząd Pracy w Ostrowi Mazowieckiej

mazowieckie / Ostrów Mazowiecka

Obsługa urządzeń biurowych, odbieranie i wysyłanie korespondencji Wymagania konieczne: Wykształcenie: średnie zawodowe Wymagania inne: Wykształcenie...

Więcej informacji