Ostrołęka – atrakcje i wydarzenia

Technik

Data publikacji: dzisiaj

Firma: KOMENDA MIEJSKA POLICJI W OSTROŁĘCE

Miejsce pracy: mazowieckie / Ostrołęka

KOMENDA MIEJSKA POLICJI W OSTROŁĘCE
Technik
Miejsce pracy: Ostrołęka
Numer: StPr/25/0665
OBOWIĄZKI:
1. Zapewnienie terminowego i prawidłowego obiegu dokumentacji przesyłek jawnych w Wydziale Zaopatrzenia (prowadzenie dokumentacji kancelaryjnej) oraz ich archiwizacja:- prowadzenie sekretariatu Wydziału,- protokołowanie odpraw,- prowadzenie rejestru dzienników, książek ewidencyjnych i teczek zagadnieniowych Wydziału,- rozliczanie pracowników z pobranej korespondencji w celu zdania prawidłowego rozliczenia dziennika korespondencyjnego,- przygotowywanie i przekazywanie akt spraw ostatecznie załatwionych do składnicy akt Komendy,- sporządzanie protokołu do składnicy akt jednostki,- prowadzenie dokumentacji i ewidencji przesyłek pocztowych i poczty specjalnej.2. Terminowe rozliczanie grzywny nałożonej mandatem karnym przy wykorzystywaniu Portalu Usług Elektronicznych MANDATY (wprowadzanie danych z odcinka D do portalu).3. Obsługa systemu informatycznego KWP z/s w Radomiu "Poczta Specjalna" i "Poczta resortowa".4. Zapoznawanie pracowników Wydziału Zaopatrzenia z przepisami zgodnie z dekretacją Naczelnika Wydziału.5. Prowadzenie rejestru kluczy Wydziału Zaopatrzenia, rozliczanie i wydawanie kluczy pracownikom Wydziału.6. Prowadzenie podręcznego rejestru urlopów i zwolnień lekarskich pracowników Wydziału Zaopatrzenia oraz dokonywanie wpisów do listy obecności.7. Co miesięczne sporządzanie listy obecności.8. Sporządzanie grafików służb pracy dozorców.9. Kontrola dokumentów księgowych pod względem merytorycznym zgodnie z obowiązującym obiegiem dokumentów KWP z/s w Radomiu.10. Praca w komisjach inwentaryzacyjnych oraz likwidacyjnych.11. Dbanie o powierzone mienie.12. Systematyczne przygotowywanie dokumentacji wytworzonej na zajmowanym stanowisku pracy do składnicy akt w terminie zgodnym z instrukcją o pracy kancelaryjnej.
WARUNKI PRACY:
Wymagania konieczne:

Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
Wykształcenie: średnie zawodowe


Wymagania inne:

Umiejętność organizacji pracy własnej, umiejętność pracy w zespole, poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli "poufne" lub oświadczenia kandydata o wyrażeniu zgody na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu, posiadanie obywatelstwa polskiego, korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe, komunikatywność, pracowitość i dyspozycyjność.W urzędach państwowych nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.

Miejsce pracy:

Ostrołęka


Rodzaj umowy:

Umowa o pracę na czas określony


Wynagrodzenie brutto:

od 4 666 PLN


Opis wynagrodzenia:

+ ewentualnie dodatek z tytuły wysługi lat

KONTAKT:

Źródło oferty pracy: Powiatowy Urząd Pracy w Ostrołęce

Podobne oferty

dzisiaj

KOMENDA MIEJSKA POLICJI W OSTROŁĘCE

mazowieckie / Ostrołęka

1. Realizacja zadań gospodarki mandatowej Komendy Miejskiej Policji w Ostrołęce.2. Zaopatrywanie jednostki w formularze mandatów karnych.3. Prowadzeni...

Więcej informacji